2009. július 19., vasárnap

1. nap

Elkezdődött!!! A sokunk számára ismerős álmatlan éjszakával:), reggel pedig mellényesen, sisakosan, biciklistől az udvaron összetalálkozott az idei nagy csapat. Megbeszélés, búcsúzkodás után, reményeinkhez hűen eső nélkül hagytuk el az iskola ismerős falait.

Lassan el kéne indulni...

A rendőrség komoly hozzáállással és lelkesedéssel vezetett ki minket a városbol (,,Minden sarkon áll egy alak”:)).

A rendőrség teljes erőbedobással mellénk állt

S még a várost elhagyva is biztonságban mentünk, hiszen az apahidai rendőrség átvett a városiak ,, kezéből”, tehát a forgalommal nem volt gond. Köszönet érte!
Úgy tűnt, az időjárás is nekünk kedvez, tökéletes hőmérséklet volt a bringázáshoz, előttünk és utánunk jártak a felhők, és mi szinte el is felejtettük, hogy az időjárás szeszélye rövid idő alatt megváltoztathatja a csapat egész napját.

Fellegek mögöttünk, ki tudja mi előttünk, de mi hajtjuk!

Az út emelkedők és ereszkedők sorával fűszerezte a csapat hangulatát, és már első nap kijelenthetjük, hogy kiváló csapat vagyunk mi együtt! Az igazság az, hogy a kezdő túrásokat kíváncsian és nagy törődéssel figyeltük, de mindnyájan megállták a helyüket, értik és érzik már a ,,régiek” stílusát, ritmusát és hangulatát.
Látványos karaván a mezőségen át
A korpádi ereszkedő után kezdtek jelentkezni az idei túra sajátosságai, a hagyományt nem lehet megtörni - főleg Antika nem tudja megtenni ezt. A tavalyi teljesítményét követve (vagy tán túl is haladva), idén sem úszta meg az első napot sebek nélkül, bár nem a féktávolsággal volt idén gond, az addigi legnagyobb lejtő legnagyobb kanyarjában túl sok volt a homok Antika számára … :(. Az elsősegély megvolt, Anti ma tovább nem erőlteti a biciklizést, arcára visszaült jellegzetes mosolya, tehát nem kell aggódni, nem nagy a gond.
Amíg Antika sebeit ápolták a csapat orvosai, addig az éppen pihenők hirtelen kapkodtak az esőkabátok után, hiszen eleredt az eső. S kísért is bennünket hosszú úton, de nem tántorított el a haladástól.
A mócsi tetőn ebédeltünk, megtekintettük Feri Audi múzeumát, elvettük az éppen szükséges alkatrészt, és a zuhogó eső elöl fedél alá bújtunk be.

Végül utolért az eső...

Eső után a bátrabbak visszapattantak a biciklire és haladtunk tovább. A nem túl kellemes időjárásban való biciklizést forró csokival jutalmaztuk!!!:).
A sok eső beleszólt a napi tervbe is, úgy döntöttünk, hogy semmiképp sem lehet ilyen időben sátorozni, a hosszabb úti célt az ágyban alvás és forró zuhany motiválta. A közös elhatározás egy egész napi pihenőt is ajándékba hozott. Tervbe vettük, hogy ma elérünk oda, ahol a holnap esti szállás lett volna. 11 bátor és elszánt biciklis fiú vállalta a folytonos bringázást, amíg az autók visszatérnek értük.

Nagygyűlés a terv-változtatásról

Vizesen, fáradtan, de egymást bátorítva falták a kilométereket és mostanra már megvalósították a nagy tervet. Mi pedig, akik a kényelmesebb megoldást választottuk, kalapot emelünk elöttük!!! A puha ágy, az óriási finom pizza és forró zuhany elég jutalom ma estére számunkra, a többit a pihenőnappal és a mi elismerésünkkel együtt megkapják!!!

A keménylegények, akik letekertek első nap 145 km-ert

A csapat teljes létszámban ebben a pillanatban érkezett be a homoródszentmártoni ifjúsági szálló udvarára. A hosszú útról és annak kalandjairól a holnapi beszámolóban részletesen faggatjuk a csapat eddigi legerősebbjeit. Nap végére már a naplemente is szép volt!

Addig is jó éjt mindenkinek!!! Nekünk meglesz!!!:)

Üzeneteink:
Szatmári Sanyi: Még volt 2 méter az emelkedőből, amikor elkapott a görcs. Szerencsére, hogy mevolt már a kellő lendület és valahogy sikerült. Puszi! Minden rendben!

Mihai: A fost foarte obositor pentru prima zi, şi îmi pare rău că a plouat! Fiţi cu ochii pe noi! Îmi pare rău, că Pálfi Csaba nu e între noi. Să ştii, că ne gândim şi la tine!:)

Feri: Imádkozzatok értünk! Kívánjatok jó időjárást!:)

Tücsök: Jól vagyok!Még nem bicikliztem sokat az idő miatt, de majd bepótolom!:) [ezt a hozzáállást szeretjük! (szerk.)]

Zita: Jól vagyok! Remélem, hogy ma jobb idő lesz! Puszilok mindenkit!

Zsuzsa: Én nagyon jól érzem magam! Nem szeretek esőben biciklizni, de ma süt a Nap, és jó reményekkel indulok el ma tovább biciklizni!

Edvin: Minden jó volt! Kár, hogy esett az eső! A többit kérdezzétek meg mástól...:p [most épp téged kérdeztünk:p]

Fehér Boti: Kibírtam Antikával 5 órát egy csárdában, s nem bolondultam meg teljesen! De azért szeretem őt! Másik Boti akar üzenni…

Boti: Hűha! Az előttem levőnek nem volt sárvédője, ezért köptem-nyeltem (szó szerint)! Jééé!:))

Áron: Hallottam egy olyant, hogy „Te új vagy, neked kéne a legtöbbet üzenni!” Na, én régi vagyok, nem üzenek!:)) [Dehát ilyen nálunk nincs (szerk.)] Azt üzenem, hogy olvassátok a blogot, mert abból minden kiderül :).

Sz. Tamás: Hogy…hogy…hogy… ááááá… jó volt és megszerettem a hegyeket!! De azért hiányzik az otthoni ágy! És úgy érzem, hogy két nap alatt le fogom tekerni az 1600 kilométert!:))

Lőrincz István: Hát...kemény volt az első nap, de megérte, mert a végén jót pihentem!

Nono: Sok érdekes dologgal lehet találkozni, és egyre tágul az országról kialakított képünk. Minden jó és szép!(levonva a gondokat):)

Dezső: Azt, hogy elkezdődött! A nap nagy részét a kocsiban töltöttem el, mert nem jeleskedtem biciklizés szintjén! De... ma a traileren fogok ülni!:)) (vicc)

Kiss Lehel: Mit is mondjak..? Nagyon jól vagyok, nincs izomlázam! Kezdem jobban-jobban megszeretni a bicatúrát!:) [ennek örülünk! (szerk)]

Szén Sanyi: Még álmos vagyok…J A tegnap megszáradtam, megizzadtam, de jó volt! Nem is vagyok beteg! [ne is legyél! (szerk)]

Kis Zoli: Jól bírom! J

Zozo (a kamerás): Finom a kaja, szép a táj, jó a hangulat! J

Antika: Jól vagyok!!!

gyszabo írta...

Büszkék lehettek a mai teljesitményetekre,szép álmokat mindenkinek.
Hi,Máté you are a hero,don't worry,be happy this was the hardest day, the others will be easier.Sweet dreams!

Akabelle írta...

Gratula még egyszer, pihenést, jó erőgyűjtést nektek!

anya írta...

Csupa jo hir!
Isti fiam,latom "jo" szokashoz hiven addig mentetek amig az "utolso felvono is megallt" (es +1). Kemenyek vagytok, gratulalok! Olvastunk rolatok a Szabadsagban. En is csodalattal,buszken reklamozlak titeket mindenhol.
Az elso nap lejart,ez volt az a nap amikor nem hajtottad szet magad egesszen...ugy ahogy megegyeztunk!
Tovabbi kitartast, jo munkat mindenkinek!

AtomicSX10 írta...

Igen szep teljesitmeny elso napra, akar egy Tour de France etap-nak is bevalt volna. S meg az eso is "besegitett". Apropo a Tour-on tegnap volt a "kiraly etap", a legnehezebb szakasz. Remeljuk nektek is a tegnapi volt a legnehezebb resz.

Felebredtetek mar ?
Mi a mai program ?

bicadrukker írta...

WOW. ügyesek vagytok le a kalappal! Megy a drukk az idén is!!!

Tambor Csilla írta...

Gratulalunk a sikeres kezdethez ~~ ez magaban hatalmas teljesitmeny.

Sok sikert kivanunk mindenkinek: gondolunk Ratok!!!!

Tamas, Mate…. Puszi nektek es csak igy tovabb.

Csilla es Eric

P.S. Evan, the English version of events is much appreciated by non-Hungarian speaking family and friends. Thank you!!!

Névtelen írta...

Legy ugyes!!!Hajra Zsoo!!!Az ero legyen velled!!!PUSZI!!!

Koka írta...

Ügyesek vagytok. Csak így tovább. A tesómnak üzenem, hogy meghalt Marmancs :(:(( Szép álmokat mindenkinek. :)