2009. július 24., péntek

Update a hajóról

A mai napon igyekszünk rövid híreket adni magunkról, ugyanis nem tudjuk, hogy a nap végén mikor tudunk majd írni. A szállodának mind a négy csillagját próbáltuk kiélvezni az éjszaka folyamán, s minél többet pihenni, illetve pihenni, pihenni...

Reggel biciklikkel végigvonultunk a városon, arra a helyre ahol tegnap vacsoráztunk, ugyanis ma ott reggeliztünk is, majd visszatérve a négycsillagos szállodánkba (nem tudjuk elégszer hangsúlyozni ezt a tényt) a ténylegesen szükséges dolgainkat pakoltuk össze, ami három napra elegendő lesz, ugyanis a ma a kocsikat és az utánfutókat itt hagyjuk Tulcean (a négycsillagos szállodánk parkolójában) és a mai napon hajóval - majd holnaptól biciklinken fogjuk minden csomagunkat vinni.
Gyorsan bepakoltuk a biciklinket a hajóra, s hamarosan, 13:10 órakor indulunk a Duna-deltába, végre!!! A Navrom hajós cég volt annyira kedves és beleegyezett, hogy bicikliinket ingyen szállítja majd.
Mindenki jól van, kicsit elkényelmesedtünk, de izgatottak vagyunk, s imádkozunk, hogy a nagy meleg kicsit csitítsa a szúnyogok csípkedős kedvét.
Este igyekszünk minél hamarabb jelentkezni, addig is máris van néhány képünk az útközben elindult hajóról:


6 megjegyzés:

P-terfi írta...

Ahogy olvasom a bejegyzeseket ossze szorul a gyomrom hogy en is mehettem volna, de valami mast valasztottam es irigyellek titeket, nagyon vagany lehet, de ez mar csak ilyen. Hamarosan en is aztan utra kelek es ha minden igaz akkor Torockon talalkozunk. Tovabbra is jo szerencset...

oreg_bicajos írta...

Egy regi szep Neoton slager, ami szerintem igencsak illik a csapatotokra.
Milyen jo lenne este, tabortuz mellett enekelni:

"Szép nyári nap
Foltos farmerek az út mentén
Szép nyári nap
Sokan vándorolnak úgy, mint én

Szép nyári nap
Minket nem zavar a forróság
Szép nyári nap
Néhány óra csak a távolság."

Neo írta...

Izgatottan varjuk az update-et arrol hogy milyen volt a hajokazas, hany fokos a tenger viz, milyen nagyok a hullamok !!
Barmit Rolatok !

AtomicSX10 írta...

Ti aztan tenyleg nem vicceltek.
Megcsinaltatok, lementetek a Deltaba 2 kereken.
En is kedvet kaptam s bicaval megyek holnap na nem a Deltaba csak ki Tarnicara.

egy oszi írta...

Kedves mindannyiak (külön kedves fiaim "régiek é újak")!
Első perctől "figyellek" titeket, csak valahogy nem jött hogy írjak.. De a tegnap mikor megkaptam Sanyi üzenetét, úgy éreztem magam mind akit rajtakaptak. Itt vagyok Sándor, és csendben figyelek rátok. Látom, hogy jól vagytok és nekem ennyi elég.
Puszikálok mindenkit egyszer, és két puszit a régi és az új fiaimnak. Sándor fiam, te majd átadod.
Az oszi

Jóska írta...

Jó fürdözést a tengerbe. Zita tegyen sapkát a napon. Kellemes időt és jó szorakozást.