2009. július 25., szombat

7. nap

Mivel már elég sokszor kifutottunk az időből, ezért úgy gondoltuk, hogy a mai napon kicsit korábban adunk hírt magunkról.
Ha eddig voltak is kellemes napjaink, a kocsikban, a 4 csillagos szállodában stb., a mai nap mindent felülmúlt. A friss tenger, a meleg nyári nap, a hűsítő szél, a finom homok, s tovább már nem is soroljuk, ez elég is.
Volt aki a tegnapi nap után úgy döntött, hogy nincs szüksége a sátor védelmére, így a szabad ég alatt töltötte az éjszakát, igaz, a szúnyogok ellen vívott harca kicsit akadályozta a pihenésben,..
A mai nap azonban mindenkit mindenért kárpótolt. Például emberenként kinek mikor nyílt a szeme, akkor kezdődött a napja, nem voltunk időhöz kötve.
Nagyon rövid reggelizés után már mindenki a habokban volt, s a fantáziánk beindulásával rengeteg játékot találtunk ki, különösen a fiúk.
A repertoárból egyáltalán nem hiányozhatott a híres ,,lápté gros” nevezetű játék sem, ami a vízben különösen érdekes volt. Aztán a fiúk egy kisebb bunkert építettek, amit Dezső később nyúlheverésnek nevezett el, és ami tökéletes biztonságot nyújtott a nap ellen.

Miközben a fiúk a ,,nyúlheverést” építették (ez egy szakszerű mélyedés a partban) ráadásnak PP-t is beleépítették a homokba. A lányok ezalatt élvezték, hogy végre napozhattak.
Ebédért elsétáltunk egy teraszra, ahol mindenki azt ehetett, amire csak kedve volt. A választék igen nagy volt, török gyors ételtől, román hagyományos miccs-ig mindent meg lehetett kóstolni, majd egy jó hideg hűsítővel adtuk meg a módját az ebédnek. Amíg a rendelés elkészült egyesek a röplabdapályán égették a talpukat. Ezután mindenki visszatért újra élvezni a tenger vizét.

Közben a fiúk egy újabb erődítményt építettek, aminek a nevét Dezső még nem találta ki, de gondolkozik rajta.

Mindenki készül az estére, a merészek, akik ma sem alszanak sátorba a városba mentek és felszerelkeztek szúnyogok elleni szerekkel, ami remélhetőleg majd hatni is fog. Mindenki fát hord, hogy este legyen, ami világítson, illetve a fáradtabbak most is a nyúlheverő által nyújtott kényelmet élvezik.

Egyhangúan megszavaztuk, hogy szeretjük a tengert, aki eddig szerette most már szerelmes lett bele, akinek eddig nem ez volt a kedvenc helye, most már határozottan kedveli.

Nagyon jól vagyunk, jól érezzük magunkat és boldogok vagyunk, hogy holnap megérkezik az ezredes, azaz Pálfi Csaba, aki nagyon hiányzott, viszont egészségi okok miatt nem indulhatott el velünk, de most már tökéletesen jól van és alig várjuk, hogy itt legyen.

A mai nap folyamán még valószínűleg jelentkezünk, ha nem is mással akkor frissen készült képekkel, addig is még élvezzük a kényelmet és a nyúlheverőt...
Üzenetek:
István:A tábor csúcspontja a mai nap.
Áron: Szeretem a tengert!
Zita: Jól vagyok, és minden rendben, deeee hiányzik a Cicám, és várom, hogy lássam!
Tücsök: Úgy döntöttem, hogy ide költözöm a tengerre, na jó na, csak 4 napra!
Nyitrai Zsolt: Annyi a szúnyog, mint égen a csillag!
Zsuzsa: Ma hiányoztak a nagy hullámok, és a bőröm picit piros lett, de jóóól vagyok!
Gergő: Jól vagyok, Orsi holnap majd felhívlak. Puszilok mindenkit!
Lehel: Nagyon sokat fürödtem ma. Puszi mindenkinek!
Júlia: Öcsém most mentesítlek minden háziolvasmány alól, csak a blogot olvasd! Puszi mindenkinek, a lehető legjobban vagyok.
Ady és Anita: Olyan barnák vagyunk!

Nyik-nyik írta...

Örömmel látjuk, hogy jól szórakoztok. Szeretettel gondolunk rátok.

Sz. Gizella írta...

Vincze Csilla: kovettem minden nap a blogot es orulok, hogy jol vagy es nem tortent semmi sujos bajod.
Az egesz Vincze csalad, legjobban Helga var haza.
Puszi es egy nagy oleles.
Csilla

nyolcperhusz írta...

Vasárnap. Jó ha az Úrral tartjuk közösségben.
Templomlátogatás, nemcsak formalitásként, meditálni is az Igén.
És vizsgálat magunkon.
A Vasárnap az Úré, nem az emberé, de az ember beléphet a körbe. A hat nap után, hetedik a pihenés, több idő a benső úthoz.
Jó nap ez a mai.
Biztos jól szórakoztok, biztos jól telik, legyen szép napsugaras napotok.
Szabó Lőrinc

Vasárnap

Az éjszaka tündér kezével
kihímezte a réteket.
Jó reggelt, gyönyörű vasárnap,
jó reggelt, virágok, füvek!

Jó reggelt! - mondom jobbra-balra,
minden virágnak köszönök,
látogatóban vagyok én itt
ezer kis ismerős között....
Jó reggelt, gyönyörű vasárnap,
jó reggelt, gyönyörű világ!

Feco írta...

persze hogy olvasom a bloggot.
Jo furdest es biciklizest
ja es Antika a kedvedert en is elestem a tenap motorbiciklivel hoy ne legyel egyedul aki elestet :P:D
(julia eddig azert nem irtam mert nem ertettem az a zuric burik nemet nyelvet az id keszitesnel)
tudjuk hogy legyozitek a szunyogokat tehat ussetek :D
vigyazzatok egymasra .jo biciklezest es jo szorakozast kivanok

Névtelen írta...

hmm, sellők... jövőre megint lesz túra? ;)