2014. augusztus 2., szombat

7. nap

Hihetetlen, de ma már 19:37-kor megérkeztünk Calafatra, a mai szálláshelyünkre. S ami még hihetetlenebb, hogy ma végig folyt rólunk a víz, de szerencsére nem az eső víz. Ma egész nap verőfényes napsütésben bringáztunk.
Orsován korán keltünk, 8 órakor talpon volt már a társaság és az üres tányérokkal várták a finom bőségbundást, ami tavaly óta egyik specialitásunk lett. Szó mi szó, nagyon megérdemelte mindenki, hiszen tegnap este igazi csapatmunkával készítettük el a szalma krumplit, mindenkinek a keze munkája benne volt, egyszerűen nagyszerű volt mindenki.

Aztán a reggeli után gyors megbeszélés, ahol úgy döntöttünk, hogy Drobeta Turnu Severin-ig kocsikázunk, mivel nagyon szűk az út és forgalmas, majd Tamás előrement 4 sráccal, akik a városban a napi csokis kifli adagot felvásárolták. Aztán indultunk is… azaz indultunk volna. Zsoltnak támadt egy nagyszerű ötlete, hogy szóljunk Calafatra, a Casa Italia nevű szállodába, hogy mi már elindultunk, és vághatják le a csirkéket a ma esti vacsorához, amikor az úriember közölte velünk, hogy hát nagyon ügyesek vagyunk, hogy érkezünk, csak épp az a baj, hogy nincs hova, mivel a tulajdonos megfeledkezett rólunk, és a calafati folk fesztiválra érkezőkkel megtöltötték a szobáikat. A vicc ebben csak az, így utólag, hogy Zsolt tegnap este is beszélt velük a vacsorával kapcsolatban, s azt mondták, hogy ojojoj menjünk, menjünk, mert várnak. Várt ott mindenki mindenkit, csak épp minket senki. Na hát akkor indulás előtt elkezdődött a szállás vadászat. Úgy tűnik ez a calafati folk fesztivál igencsak híres dolog, mert minden szálloda foglalt, de végül csak került egy, ahol bevállaltak bennünket is. Így keveredtünk mi estére az Amfiteatrum nevű szállodába.

No de addig még hosszú út vezetett. Szóval, sikerrel nyugtáztuk a keresést, így utunkra indultunk. Megálltunk egy szusszanásnyira a Vaskapunál, majd Drobeta Turnu Severintől bringára pattant mindenki és tekertünk. Jól esett kicsit barnulni végre a bringákon. Három csapatban haladtunk, rövid dinnyeevő szüneteket tartva.
Calafat előtt pár kilométerrel egyesült a három csapat. Nem csak a három csapat találkozott itt, hanem várt bennünket Kálmán Sanyika apukája is, Kálmán József, aki életmentő csokival érkezett közénk és kényeztetett bennünket. Ugyancsak itt kell megemlítenünk, hogy a ma esti szállásunkat neki köszönhetjük, ugyanis a ma éjszakai szállás és vacsora költségeit teljes egészében magára vállalta. Mérhetetlenül hálásak vagyunk neki és nagyon köszönjük. Nagyon jó érzés ilyen helyzetekben, amikor megfeledkeznek 40 ember szállásfoglalásáról, ilyen jellegű gondoskodó segítséget kapni. Úgyhogy nem csak a csokit, hanem a ma esti szállásunkat is neki köszönhetjük mindannyian.

Most már mind itt vagyunk, zuhanyozva és jóllakva. Ez az utolsó romániai napunk, holnaptól már a szomszédságból jelentkezünk. Jaj és még valami, Fibra Antinak, vagy művésznevén Sisakos Tigris Antinak, ma van a születésnapja. Mint újdonsült szakács egy nagyszerű köténykét kap majd tőlünk, amit reméljük büszkén fog hordani. Ez nem csak szülinapi ajándék, hanem egyfajta elismerés is, mivel nagyon úgy tűnik, hogy Boti főszakács kezei alatt kikupálta magát.
Na szóval ennyit máról. Bár tény és való, hogy ellustultunk a forró és kényelmes zuhanyzás után, azért üzenni ma is fogunk.

Gyula: Bori alig várom, hogy lássam a kuckód, nagyon szeretünk és hiányzol. Boti, remélem megérkeztél és jól vagy, írj majd ha lesz időd. Öcsém mindent bele, puszi Patrik.
B.Zsófi: Leírhatatlan érzés szállodában lenni, kíváncsi vagyok Bulgáriára.
Lilla és Dávid: Nagyon jól esett, hogy meglátogattatok.
Tulkos: Megérkeztünk a szállodába, jó volt a tekerés, a sebem gyógyul és jó érzés tisztának lenni.
Farkas: Nagyon hiányoztok, ma először tusoltam rendesen, jól vagyok. U. I.: Üzenjétek meg Áronéknak, hogy nézzék a blogot. Puszi J
Cs. Robi: Jól vagyok, a mai nap is jól sikerült, most pedig kezdünk neki a vacsorának.
Arni: A mai nap után 3-at pihenünk, jó volt saját fürdőben egyedül zuhanyozni, jól vagyok és puszilok mindenkit.
Enikő: Mi vagyunk a “Tineretul luminos al patriei” – kiabálták ránk az út szélén. Kész pionírnak érzem magam.
P.Sz.B.: Még mindig nagyon jól telik a nap!
Foga: Ma bicikliztem és nagyon élveztem. Újraéltem a gyerekkoromat. Első csoportban tekertem és bár az erőfeszítéseknél néha éreztem a térdemet, bírtam a tempót. Blacky légy ügyes és ne rosszalkodj, mint hallottam. Pusszancs mindenkinek! J

Unknown írta...

A tegnapi fotókat nézve feltettem magamnak a kérdést az egyiknél, hogy véletlen vagy diplomácia?
Holnap keresztelik az ikreket - a radina majd utána (remélem még mielőtt ők is kérnének a tortából). További szép napokat! Áldás, békesség!

Andi írta...

Orulunk,hogy a vegen jol sikerult a mai nap.Kevin remelem a terdfajasod alab hagyott.Tovabbra is drukolunk es meleted vagyunk.

Tulkos Melinda írta...

Orvendtunk,hogy te is tudtal tekerni es nem kocsiban kellett elteljen ez a mai nap,Bringazni izgalmasabb,hisz ezert is mentetek.Gyogyulast a sebe(i)dnek!Jo pihenest ,szep napot holnap.S ne feledd az igereted!

gyszabo írta...

Nagyon szeretem nézegetni a mai fotókat:sokféle helyen és helyzetben,de mindig széles mosollyal az arcotokon.Kész felüdülés olvasni és nézni a történteket,még ha a szállás okozott is némi bonyodalmat.De hát nem vagytok ti mai csirkék(bringások),hogy egy kis műsorváltozás kibillentsen a ritmusotokból és a jókedvetekből.Az utolsó képeknél akkora fényes aura lebeg a vacsoratársaság felett,hogy receptre kellene árulni a szomorkodóknak.
Csodacsapat vagytok,ez az egyszerű igazság.Jó nektek így együtt s ezáltal nekünk is,köszönjük hogy követhetjük kalandozásaitokat.Továbbra is jó hátszelet,csodás látnivalókat,élménydús bicatúrát.

RO anya írta...

Kedvet ad a szakacsnak ,finom le a bogracsban .Ezert VIDAM emberek mind a szakacs mesterek .Arca piros szakalla nagy EHEN teged sosem hagy! BOLDOG SZULINAPOT ANTIKANAK !!!(Patrick kedvenc sisakos ,furfangos tigrisenek ) Boti teged sem felejtunk el !!! (ha nem is kostoltuk foztjeid, szemmel felfaltuk )Sok sikert kivanunk neked ! UI .Kev. jo volt hallani a hangod .

Rita írta...

Gratulálunk nektek a mai naphoz,nagyon ügyesek vagytok. A szállást is örülök,hogy sikerült elrendezni.
Zsófi sokat gondolunk Rád,és büszkék,hogy bevállaltad ezt a túrát. Holnaptól már csak itt üzenhetünk,jó volt hallani eddig a hangod. Ma beszéltem mamáddal is,örült,hogy minden rendben van.
Izgatottan várom a visszajelzésed Bulgáriáról,de leginkább Törökországról.
Mi nagyon sokáig buliztunk most este,találkoztam a régi oszimmal is,annyira jó volt látni! Miközben beszélgettünk megjelent Csilla,majd Szidike is...tiszta jó találka volt! :)
Néptáncot néztunk,árnyékszínházat,narancslevet ittunk és sokat beszéltünk rólatok. :)
Sok puszi és meleg ölelések.
Ui:nagyon örültek a testverkéid,hogy tudtak veled beszélni!

réka zsolt írta...

Farkasom, természetesen szólunk Áronéknak.Örülünk,hogy jól vagy/vagytok mindnyájan, hogy jól birjátok.Kitartás, a felén már túl vagytok.Tegnap voltunk egy kutyaiskolában ahol mi,a nagykutyák tanultuk a legöbbet.Nagyon hiányzol.ölelés.

Rami írta...

Sziasztok,bicajosok!!!!
Újra itt vagyok a köreitekben..visszatértünk a sátorozásból.A Börzsönybe voltunk,sátorban aludtunk,pancsoltunk,ettünk-ittunk,sütkéreztünk,ping-pong csatáztunk, a srácok biliárdoztak...aztán éppen hazafele indultunk ,amikor ránk szakadt az ég,nem is akárhogyan,mogyoró nagyságú jéggel.Szerencsére nem tartott sokáig, de annál tovább tartott a zuhé,ami utána következett....Na,de sebaj,itthon vagyunk,épen-egészségesen.
És olvastam a blogot,néztem a képeket,amik már hiányoztak a mindennapi estéimből.
További szerencsés utat....A szülinaposoknak pedig SOK BOLDOGSÁGOS,EGÉSZSÉGBEN GAZDAG, ÜNNEPLÉST kívánok! Puszi!!! :)