2013. július 30., kedd

3. Nap

Annak ellenére, hogy ma több tekernivalónk volt, mint tegnap, sokkal gyorsabban és könnyebben haladtunk. Persze ezt a mai enyhébb időjárásnak is köszönhetjük, de talán ez már az edzettségnek is betudható. Szóval, akkor a mai nap rövidenJ.
Lassú ébredezés után gyorsan eltűntettük a reggelire előkészített virslit és teát, majd egy gyors utánfutó rendezés után, illetve az alapos bicikli „mosogatás” után sétáltunk egyet Medgyes központjában. A szász templomban egy rövid bemutatót hallhattunk, majd visszaindulás előtt mindenki egy nagy gombóc fagyit kapott.
Visszaérezve a főhadiszállásra Márkos Hunor lelkész házigazdánk bemutatta nekünk a medgyesi unitárius templomot majd elkészítettük az első csoportképünket és nekiláttunk a mai 73 kilométert letekerni.
Az első megállónk Berethalom volt, ahol körbenéztünk a szász templomban. Ez talán az általunk eddig látott szász templomok közül legnagyobb, és a legszebben megmaradt. Az általunk legérdekesebb részlet, amit sosem fogunk elfeledni az, hogy a vártemplom egyik bástyájában a szászok berendeztek egy termet ahol az épp válni akaró házastársakat bezárták egy időre, hogy megbeszéljék a gondjaikat. Azt már nem tudjuk, hogy milyen eredményekkel jártak el, de biztos valamire jó volt ez is. Ahogy mondani szokás, tudtak valamit ezek a régiek.

Berethalmon egy jót ebédeltünk majd indultunk is tovább. Berethalmon ebédeltünk majd indultunk is tovább. Egy adott ponton úgy tűnt, hogy minden emelkedőt egy még nagyobb emelkedő követ, ereszkedőnek nyoma sem volt, de aztán egyszer csak egy hooooooszúúúúúú és kellemes ereszkedő tárult elénk. Kész ajándék volt ez a mai napra.
Bürkösön álltunk meg ezután egy kis pihenőre. Itt társaságunk is akadt. Egy helyi füstösebb alak elmesélte nekünk, hogy mennyi dinnyét szedett külhonban, aztán megmutatta a nyelvtudását meg szórakoztatott bennünket. Az igazság az, hogy szórakozunk is rajta rendesen, elég fáradtak voltunk ahhoz, hogy élvezzük a műsorátJ.
Aztán úgy belejöttünk a tekerésbe, hogy a szálláshelyig nem is akartunk megállni. Nagyon hamar megérkeztünk. Luxus helyünk van. Külön tűzhely, sátorhely, fák, árnyék holnapra na meg a halastó, ami valószínű egész éjszaka ébren fog párunkat tartani. Reméljük a reggelinket sikerül kihalászni az éjszaka folyamán. S pont, mert ennyire szép és jó itt minden, elkezdtünk gondolkodni azon, hogy esetleg holnapi napunkat itt töltenénk, s pihenünk egyet. Valószínű pihenő nap lesz a holnapi, úgyhogy most lazulunk. Dinnyét ettünk most meg már sül a szalma krumpli. Úgyhogy a pihenést már elkezdtük és hamarosan teli hassal alszunk egy nagyon, amekkorát csak a nap sugarai hagyják.
Ezzel búcsúzunk egyelőre, ma valószínű a képek többet is elmondanak majd, mint amennyit írtunk.
És még valami, de ez még a blog írásakor szigorúan titkos hadművelet volt: Ma van Enikőnek a szülinapja, úgyhogy titokban erre is készülünk. Zsolt és Fery épp Segesvárról importálják a tortát, s mi készítjük a ceremóniát. Úgyhogy ma szülinapi buli is kilátásba van
Köszönjük, hogy volt türelmük ma is megvárni a beszámolóinkat. Jó éjszakát!

Szabi: Szerencsésen megérkeztünk egy tó mellé, ahol éppen foghagymát pucolunk a szalmakrumpli mellé.
Orsi: Éhes vagyok, de a kaja még sehol.
Eszter: Tegnap kint tusoltam, de bent aludtam. Ma is végig bicikliztem
Kevin: Üdv. mindenkinek! Nincs semmi egészségügyi panaszom. Elfogytak a perceim, de ti hívhattok.
Kázmér: Csípnek a szúnyogok, de ezen kívül jól vagyok.
Ádám: A mai nap nagyon jól kezdődött, ahogy felkeltem  ki kellett cserélni a belsőmet, mert kipukkadt. Miután kicseréltük minden rendben volt, csak a nap végére be kellett ülnöm az autóba, mert felsértett a szandálom. Jó éjszakát!
Huni:Nagyon jól gurul a biciklim, csípnek a szúnyogok, finom volt a szalmakrumpli.
Misi: A mai nap jól indult, az 500 méter mászásból lett  3 kilométer . Ma a tó mellett alszunk, remélem halászunk és úszunk is. Beszélünk telefonon.
Bence: Beszélünk mindenkivel telefonon. Anyukámnak jó szórakozást és pihenést.
Gergő:  Jó utat és élvezzétek  a nyaralást kettesben.
F.Boti:  “Kicsit” elvágtam az ujjamat, de minden “OK”. A túra nagyon jó, megyünk , mint állat az első csoportban. Nagyon jól vagyok és öntözd a füvet!
B.Feri: Örülök a tábori hangulatnak és élvezem a biciklizést.
Attila: A mai szakasz nagyon jól sikerült, hiszen ez tetszett nekem a legjobban.
Balázs: Nagyon jól vagyok, nagyon élvezem és kellemes nyaralást nektek.
Tamás: Szeretem itt. A társaság is nagyon jó. Azon gondolkodom, hogy ne térjek haza.
Enikő: Első bringázáskor megtanultam, hogy a lejtőn nem csak pihenni, hanem lendületet meríteni is kell. Aztán azt is tapasztaltam, hogy nem a lendület, hanem a biztonság a lényeg. Jól vagyok, hiányzott ma a bringa. Üzenem mindenkinek, hogy a palindrom számok izgalmasak: 11*181=1991, 2013-1991=22.
Dóra: Isten éltesse anyukámat!

eMese írta...

Kedves Csapat!
Örömmel követem, hogy jól vagytok s csodaszép helyeken jártok! Kicsit én is ott...
Kívánok tartalmas tapasztalatokat, gazdagító együttlétet, közös haladást, jó szelet és hűvösebb időt! :) Și sprijiiin! :D

Enikő kedves! Mosolyogva jutott eszembe egyik vizezősebb születésnapod, az ár egyazon partján rekedve, közösen :) Ez a mostani melegebb, napsütésesebb! S legyen ugyanolyan szeretetteljes! Isten éltessen egészségben, boldogan, folytonos szeretetáramlatban! :) pusziii

Csupa jókat nektek!

Névtelen írta...

SZIASZTOK!

Idén is követem utatokat a messzi távolból,Budapestről.Sok színes program és biciklizés vár rátok,de az élmény és a látvány kárpótol benneteket és bennünket is.Külön puszi KEVINNEK,HUNINAK ÉS DÁVIDNAK,a többi puszi látatlanba ,a csapat többi tagjának.

RAMI

Névtelen írta...

ja és a szülinaposnak kívánok SOK-SOK BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!!

Ilonka írta...

Koszonjuk a friss hireket.Enikonek boldog szuletesnapot kivanok.Jo ejszakat!

RO anya írta...

Szoval jon egy kis lazitas es szorakozas .Eniko -Isten eltessen sokaig -kivanjuk ,hogy emlekezetes maradjon ez a szulinapod .A horgaszoknak szerencset !!Jo pihenest holnapra .Puszi Kev.,Eszter,Huncso,Orso,David,Bence ,Tamas.......39-nek.

Gyöngyvér írta...

Könnyezni készül az idő, de remélem nem szegődik útitársul hozzátok az aprószemű...
Enikő, a tóparti meglepetés biztosan jobban sikerült mint a muffinos!

VoltTuras01 írta...

Jo reggelt. Nagytatam mindig azt mondta aki ember ejjel az legyen ember a talpan nappal is. :-) nem tudom mit csinaltatok az ejjel de most idelye frissen a paripakra ugrani. Szamolva a napokat most mar jol bemelegedtetek ugy a biciklin mint a kozossegben es ha nem akkor mindig jol jon egy kor-masszirozas. Meg mindig feltek eggyesek hogy meg fogjatok e tudni maszni a Transfogarast? Se bai hany dombbal talalkoztatok eddig s hany szerpentint gyoztetek le? Majd ott is idonkent megpihentek sajat tempoban s egy kis trailer minosegi ellenorzes kozben (hogy lassatok gurul e rendesen felfele) se perc mar fent vagytok. Persze ez nem ervenyes a kemeny-gimmykre ott csak vigyazzon Metz ne nagyon engedje szabadon a lovakat hogy ne ragadjanak el s jovore zarandokturara menjetek. Ugyesek lesztek azok vagytok es kemenyek voltatok eddig is, foleg a zoldfuluek. Idelye lenne gondolkodni a hagyomanyos laptye-grosz csapatok felosztasaban. Sok turelmet a szervezoknek es a soforoknek jo utat.

G. Orsi írta...

Sziasztok,örülök, hogy minden rendben veletek, és jol érzitek magatokaat. Csodaszép helyeken jártok! Vigyázzatok magatokra, es tartsátok meg a jó hangulatot,szorakozzatok! :)
Üdvözlök mindenkit! Puszilom Sanyit, Misit , Tamást és Júliát( Siiiis:* ) K.Tamás,remélem minden rendben a lábaddal! :)

bicadrukker írta...

Sziasztok, gondolom jólesett a mai pihenőnap. Nagyon jókat szórakozunk a családdal a képeken, eddig a slaggal történő mosogatás viszi a prímet :) Ugyanakkor épp én is arra gondoltam, hogy várom a hagyományos laptye-gros fotókat. Utólagosan kívánunk boldog szülinapot az ünnepeltnek!