2012. augusztus 25., szombat

2. Nap

2. nap
92 km…ennyit tekertünk le ma.  Ennyi bringázás után 10 óra környékén szerencsésen megérkeztünk a mai szálláshelyünkre, Hosszúmezőre, ahol az iskola tornatermében kaptunk szállást. Ebben a pillanatban már mindenki pakol és lefekvésre készen áll, mert hosszú volt a nap és nagyon sok minden történt…mint úgy általában, a túrán.

Na, de kezdjük az elején. Reggel a ,,tiszteletes ifjúság” fél kilenc óra körül döntött úgy, hogy felkel és szembenéz a nappal, miközben Botond főszakács már türelmetlenül  várta, hogy elkészíthesse a mesebelien finom 120 tojásból készült „mindent bele” bicatúrás rántottát. Ahogy mindenki kibújt a hálózsákjából azonnal állhatott is sorba, hogy megkaphassa a finom reggelijét, amit kakaóval és teával szolgáltunk fel.

Aztán az első közös reggeli megbeszélésünk után nekivágtunk az útnak. Ez már úgy tizenegy óra körül történt meg, mert a pakolási technikánkon még javítani kell kicsit, de ma belefért. „Szerencsére” tizenegyre már az idő is annyira felmelegedett, hogy két tekerés után már bokáig leizzadtunk. No, de ez jó ok volt arra, hogy minden megállónál alaposan meglocsoltassuk magunkat. Vizeződtünk forrásnál, patakban, falusi kutaknál, és ami újdonság: panzió parkolójában szökőkútból. Senki sem küldött el, úgyhogy jó alaposan átáztattuk magunkat.

Röviden a mai napunk úgy nézett ki, hogy elindultunk, mentünk, megálltunk, vizeződtünk, ettünk, vizeződtünk, újra elindultunk s kezdtük újra.
A csapat már nagyon szépen összeállt, látványosan haladunk és már nagyon ügyesen meg tanultunk egymásra figyelni.

Volt szerencsénk egy emelkedőhöz, amit szerencsésen megmásztunk. Ferinek annyira megtetszett az aljból az emelkedő, hogy Pétert gyorsan beültette maga helyett a kocsiba, és nekivágott megmászni az emelkedőt. Aztán Péter a vezetésbe, Feri pedig a bringázásba jött annyira bele, hogy a szállásig nem is cseréltek többet. A tetőn készítettünk egy eredeti máramarosi faragványú kapu alatti csopiképet, majd gurigáztunk lefele.

Útközben megálltunk Barcánfalván és megcsodáltuk az egyedi, fából készült kolostor komplexumot. Itt a templomok belső falait kézzel festett szentképek díszítették, azok pedig ciril betűkkel voltak feliratozva.

Innen továbbhaladtunk, és Máramarosszigetet céloztuk meg, ahol egy különleges ajándék várt ránk. Tóbiás Tamás leendő 10. R osztályos kollégista társunk és szülei nagyszerű vacsorával vártak: babgulyással éééééééééés palacsintával!!!!!!! Nagyszerű volt az egész vendégfogadás, a vacsora pedig egyenesen fantasztikus. Jól esett a vendégfogadás s a tudat, hogy nyugodtan bringázhatunk, mert nem kell sietnünk, hogy sötétedés előtt kipakoljuk a konyhánkat és vacsorát készítsünk. Nagyon szépen köszönjük a Tóbiás családnak ezt a kedvességet!

Aztán félreálló hassal nagy nehezen és kicsit öregesen is talán bringára ültünk és elindultunk a mai szálláshelyünkre, amely csupán 9 km távolságra van Máramarosszigettől. Ezt a távot sikerült egyszerre letekerni, úgy hogy közben még egy kis éjjeli bringázásra is sort kerítettünk.
Hosszúmezőn Dembrovszky Károly igazgató úr várt ránk, és körbevezetett az iskolában, neki köszönhetően két napig védett helyen alhatunk. A társaság egy része az udvaron alszik ma, a másik pedig az iskola tornatermében.
Minden a legnagyobb rendben van, holnap egy pihenőnap vár ránk. Szétnézünk kicsit majd a környéken, és lazulunk, mert most már ránk fér, illetve szétnézünk kicsit majd a környéken.

Mindenkinek nyugodalmas jóéjszakát!

L.Isti: Nem tudom, hogy mennyi a raitingem de a félóra trailerezés nagyon lehúzta, de ugyanakkor kényelmes is volt.

Nagy Alpár: Jól vagyok.

M.M.D.ávid:Otthon felejtettem a fejlámpát, viszont nagyon jól telik.
Szabi:Minden jól van,a bicikli megy jól,ültem a traileren.Finom volt a vacsora. Üdv mindenkinek!
Kevin:Eddig mind a két napomat sikerült biciklin megtennem. A térdemmel semmi bajom nem volt, remélem nem is lesz.
Ervin:Ma végig bicikliztem.
Béla: Minden nagyon jó. Telefonon csak vasárnap lehet elérni, akkor is én hívok.
Nyitrai János:Ma érezhető volt a túra pulzusa,az enyémet hallottam is.
Pálfi Csaba:Sándor,még mindig nem késő, hogy meggondold magad!
Antika:A négyszögletű kerekerdő közepén rejlik a gyémántfüves tisztás, ahol a sisakos tigris sétál.
F.Timi: Jól telt a mai nap.Kicsit odavágtam magam dehát megtörténik.
Tóth Dávid:Túra után megkeressük Eli-t?
Bence:Jó volt a mai nap csak fájt a térdem.Siess haza, hogy próbáljuk ki az  Audit.(Anyukámnak)
Ballán Dávid:Dög melegben bringáztunk ma végig, már sötét volt mikor megérkeztünk a táborhelyre. Ma éjjel a csillagok leple alatt és millónyi bogár között alszunk.
Ádám:Tegnap túl fáradt voltam ahhoz, hogy értelmes üzenetet fogalmazzak meg. Ma egy kicsit lezserebb program volt, mert ültem a traileren is. Jól vagyok, köszönöm. A biciklim és a cipős táskám elromlott.
P.Péter:Nem is olyan unalmas sofőrnek lenni. J
Enci:Scott ma mesés viszonyban volt a trailerrel...hol volt,hol nem volt (rajta).A biciklis kesztyűvel pedig szappanoperába illő viszonyban voltunk.Hol hiányzott, hol nem szerettem.Elveszett és megtaláltatott...(stb.).
Simon Csaba: Lábam már nem fáj !!

Edisanya irta

Alig varjuk a reggelt,hogy olvassunk rolatok.Az egesz csalad orvend,hogy jol vagytok.Nagyon-nagyon ugyesek!!!!
Sokszor gondolunk ratok.Vigyazzatok egymasra.

Névtelen írta...

Nagyon jó rólatok olvasni! Orulok, hogy jol vagytok. Jó lehet a mindennapi vizezés, de azért a panzió szökökútjában a vizezést megnéztem volna :P. Pihenjétek ki magatokat, vigyázzatok magatokra és egymásra.

Eszter

Unknown írta...

Fél napomba került amíg rájöttem "ki" az a Scott... (lásd "Ki az a SANEPID"?) hát én nem vagyok ilyen személyes viszonyban a kétkerekűvel!
További szép túrát!

Névtelen írta...

Legyetek ma is ilyen ugyesek, nagyon vigyazzatok magatokra. Tovabbi sok sikert(en mar lattam azota).

Csenge írta...

Fogadni merek, hogy nagyon jól telik nektek ott. Ilyen bejegyzések után nekem is kedvem támad csatlakozni.Bolondok (tudják kikre értem) üygyeljetek magatokra!

Névtelen írta...

Reggelenkent kivancsian lesem mi is tortent elozo nap veletek. Garatula a csapatnak, s ne feledjetek,kitartassal meg a legkisebb vizcsepp is kepes kivajni a lekemenyebb kovet!
Hajra Bence mindent bele !!!
Udv Evike

Unknown írta...

sziasztok ,orvendek hogy mindenki jol van.kivanok holnapra sok szerencset a hataratkeleshez.mindent bele

Kukorica Csenge írta...

Udv a Felszigetrol! Legyen holnap szep napotok, jofajta szello kiserje utatok! :)

Enikő írta...

Nagy élmény esténként rólatok olvasni, el sem tudnánk aludni a friss hírek nélkül!
Balázs, lehetnek roszabb napok is, nem mindenkinek egyformán, a meleg tényleg kikészít mindenkit!
Sebaj, mikor hazajösz edzeni kezdünk, ki bírja tovább a meleget a szaunában. Még a végén megszereted :)))))))))
Mindenképpen óriási dolog amit most produkáltok és sok-sok bíztató tekintet követ benneteket.