2014. július 27., vasárnap

1. Nap

Teljes gőzzel: azt ígértük tegnap, s így pontosan 18:00-kor, amikor az összes sátor már áll, elkészült a Tarnicaival vetekedő gátunk s már a sajtot és a krumplit vakarásszuk az utánfutóból, elmondhatjuk, hogy valóban teljes gőzzel vetettük bele magunkat a tízedikbe…a tízedik bicatúrába.
Na de lássuk, mi is történt a biciklitúra háza tájékán első nap. Reggel nagyon korán, egyesek szerint hajnalban, 7:30-kor már gyülekeztünk az udvaron. Szülők, testvérek, nagyszülők, jó barátok és a kutya mind-mind az udvaron voltunk, s a gyors (túl gyors) pakolás után, érzelmes búcsút vettünk az otthonmaradóktól és a rendkívül kedves rendőr úr vezetésével szépen felsorakozva kivonultunk a kincses városból. S ahogy tekertünk nyugtáztuk, hogy most már elindultunk és senki és semmi nem állít meg bennünket, és minden egyes tekerés után éreztük, hogy minden tökéletes rendben van. Aztán jött egy telefonhívás…hogy pár, igencsak fontos dolgot, s közöttük egy egész nagy doboz süteményt az udvaron hagytunk. Persze meg tudjuk magyarázni, hogy hogy is történhetett ez meg: például türelmetlen volt a rendőr, na meg mi is indultunk volna már, de hát egyszerűen megesett, egy ekkora mechanizmusba hibák könnyen becsúszhatnak. Ennél nagyobb baj ne legyen. Viszont ez a gond is megoldódott, és nagyon köszönjük a segítőkész anyukáknak és apukáknak, akik utánunk siettek az elhagyott dolgainkkal, így most már úgy tűnik minden tényleg rendben.

Gyalu után a rendőrtől is elbúcsúztunk és tekertünk tovább, példás tempóban, ami mondjuk illett is, így első napra. Aztán a tarnicai tó végében a butykóknál (ugye mindenki tudja, hogy  hol van az J) megettük az otthonról hozott finom szendvicseket, szusszantunk egyet és nekikeseredtünk a néha végeláthatatlan emelkedőnek. Rövid, görcs okozta kényszerpihenésen kívül, senki sem akaródzott ma kocsiba ülni. A régiek, szakmai tapasztalatukhoz illően az újak pedig szófogadó, gyorsan tanuló bringások módjára tekertek. Nagyon szép volt látni, és különösen jóérzéssel tölt el mindenkit így az első nap, hogy tempóban tekertünk, a vonulási sorrendben semmi gond nem volt, s talán kijelenthetjük azt, amit eddig ránézésre is meg tudtunk állapítani, hogy a tízedik csapat az előző kilenchez méltóan, igen-igen jó csapat.

Na de ez a csapat is néha-néha megéhezik, ezért amint kimászták azt a hatalmas emelkedőt, az otthoni finom vinettát, bécsi szeletet, fasírtot, sajtot, paradicsomot, uborkát és paprikát, ha nem is teljes egészében, de 99,9%-ban eltűntettük. Egyelőre üzenjük, hogy minden dobozkát, amiben a felsorolt finomságok voltak, mind megőriztük, azt is, amire rá volt írva, hogy: Fiam, ezt hozd haza, s azt is, amire nem. Reméljük haza is érnek majd (ezzel hátha Andreeva és Özil bulgár és török hartárőr barátunk is egyet ért).
Na szóval, mászás pipa, ebéd pipa, henyélés a rövid  frissítő és tényleg apró szemű eső után pipa, úgyhogy bringára pattanni és a táborhelyig ereszkedni. Ennyi maradt hátra a mai napból. Nagy tisztelettudóan ereszkedtünk, nagyobbacska féktávolságokkal, kezekkel a féken, stb., úgyhogy mindenki karcmentesen ért le, s onnan már a táborhelyig napsütésben gurultunk tovább.
A napsütés szerencsére kitartott, amíg kipakoltunk, felhúztuk a sátrakat és Kázmér illetve Farkas vezetésével a nagyszerű gátunk megépült, viszont ez a hegyi eső ismét utolért és most épp hol zuhog, hol süt a nap, de lényeg az, hogy mind biztonságban, a vízhatlan sátrainkban többnyire szárazon üldögélünk és várjuk az első közös vacsorát, ami természetesen az elmaradhatatlan és hírhedt rántott sajt hagymás krumplival. Erről írni sokat nem lehet sajnos, a lenti képek is csak a szemeket gyönyörködtetik és talán a lelket is kicsit, éppen ezért mindenkit arra bíztatunk, hogy egyszer próbálják ki velünk.
Addig is, amíg azon gondolkodnak, hogy mikor legyen majd a nagy „ a bicatúrás rántott sajtot kedvelők közös bicatúrás rántott sajt evése” fesztiválunk, olvasgassák első napi üzeneteinket.

P.Sz. Balázs:  A mai nap nagyon jó volt.
P. Sz. Gergő: Adjatok kaját a kutyának.
Foga: Nagyon jó volt a mai nap. Nehézkés volt a mászás Mărișelre. Remélem minden jó otthon és a kutyám is jól van.
D. Szabi: Jó volt a mai nap.
Tulkos Tamás: Bocs, hogy nem hívtalak, nem volt térerő. Nagyon jól érzem magam, az első csapatban tekertem.
Lilla: Ültem biciklin, később rájöttem, hogy nem jó ötlet. Amúgy nagyon jól érzem magam. Legyetek jók, nem hívlak, mert nincs jel. J Puszi.
Kázmér: Jól vagyok, jók az új pedálok. Minden rendben van.
Arni: Fárasztó volt ez a nap, egyszer begörcsölt a lábam, de jól vagyok. Nincs térerő, ne hívjatok.
Seres: Nagyon jó volt a mai nap, minden rendben. Nincs térerő, ne hívjatok.
Zsófi: Még élek. J
J. Orsi: Szép napunk volt, a bringázást illetően. Kicsit szemerkél az eső, de minden rendben. Enikő, örülök, hogy jól megy a vezetés. Nagy-nagy ölelés mindenkinek.
Z. Orsi: Kocsikázás nélkül sikeresen kibírtam ezt a napot. Puszilok mindenkit.
B. Timi: Puszilok mindenkit, a musztikat is J. Minden rendben, a lábam fájt ma egy kicsit, s ezért egy picit megpihentem az utánfutón.
Robika: Még  élek, és minden nagyon jó.
Csis Robika: Nincsen semmi bajom, nehéz volt az emelkedő, de kimásztam.
T. Csaba: Jól vagyok, nehéz volt az emelkedő, de kimásztam.
Attila: Az első nap elteltével, a tavalyhoz képest jobb formában érzem magam. Az emelkedőket jól bírtam, habár a rossz út kellemetlen volt.
T. Dávid: Fáradt vagyok, de túléltem. Kérdezzétek meg Tamástól, hogyan kell üzenni a blogon.
Kevin: Sikeresen végigbringáztuk az első napot. Az emelkedők nem bizonyultak túlságosan nehéznek, viszont megvan az utóhatása. Puszilok mindenkit, szorítsatok.
Ferike: Nagyszerű kezdés.
F. Timi: Jól vagyok, minden rendben. Nem volt egy könnyű nap, de jó volt egy picit megpihenni az utánfutón.
Enci: Jól vagyok, és jól vagyunk. Szerencsére nincs sok dolgom. Ma az emelkedőt lecsaltam, de a többi részén jó volt bringázni. Most nem tudjuk eldönteni, hogy ázunk vagy napozunk, de bízunk az utóbbiban…A tenyerén…
Farkas: Nagyon szeretlek titeket, és puszilom Angyalt!
Zsófi 2: Az esőkabátnak nincs kapucnija.
Zsolt: Büszke vagyok a csapatra, és szeretem a nyári eső időtartamát.

Unknown írta...

Az időjósok szerint augusztus-október periódus rendkívül száraz lesz: tehát már csak négy napot kell viaskodni az aprószeművel...
Jó időt, jó egészséget és hátszelet!

Névtelen írta...

Jo utat nektek! Es uzenem Botinak, hogy keszitsen finom kajakat a faradt bringazoknak!:D

RO anya írta...

UJRA ITT VAN A NAGY CSAPAT !Gratulalunk mindenkinek ,foleg az ujjoncoknak az elso sikeres napert.Kivanunk nektek nyugalmas ejjelt s jo ebredest holnap !

atta írta...

kellemes pihenest mindenkinek,jo erzes ujra drukkolni A NAGY CSAPATNAK kevinnek kuldok egy olelest es ne feledjetek hogy a nyomotokban vagyok.

Rita írta...

Kedves Zsófi!
Nagyon büszkék vagyunk rád, ügyes vagy, és máris hiányzol..nincs kit szivassak :)
Nagyon sajnálom az esőkabátot, azt hittem beteszed a másikat is, nah, de sebaj, találj ki valami zacskós megoldást, irtó csinos leszel majd..de tudod..nem számít,fő az egészség :))
Ma egész nap rád gondoltunk. Holnap is küldjük neked az erősítő gondolatokat.
Sakkor ne felejtsd el, hogy AZÉRT IS!
Sokszor puszilunk:Eszter,Éva, Apa, Rita, Kata, Nagymamid, kutya, macska s egyéb háziállatok :)
Szőke cigáááány...uá...

csemese írta...

Ügyes csapat! További jó tekerést, szűrt napsütést, esőmentes napokat. S ahogy egy regi bicás mindig mondta: Tekerj, tekerj, reszkirozz!!! :)

bicadrukker írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Drukkolunk, hogy ezentùl is minden rendben legyen! Jo pihenest!

Névtelen írta...

Ügyesek vagytok, az első emelkedőn már túl. Ennél már csak egyre könnyebbnek fog tűnni. Lilla kérlek vigyázz a derekadra mert szeretnélek még megölelni mikor begurulsz a suli udvarára. Napsütéses, nem túl forró napokat és jó tekerést holnapra is!

Aba írta...

Gergő, minden kutya jól van, nyugi. Tekerjetek szorgalmasan, figyeljetek egymásra. Puuuuszi.

Ügyesek voltatok !!
remélemrájöttökhogykivagyok
B.Timi mi is szeretünk, tudod és várunk haza, tartsd be az ígéreted, és ne lustálkodj(nem tudom miért mondom ezt pont én).
Lilla megígértem, hogy olvasni fogom a blogot, nalátod... Vigyázz a derekadra, de azért biciklizz is keveset:D
Jaki te meg ügyelj a fogszidra!
F.Timi te meg légy legalább ugyanolyan ügyes, mint legutóbb!
Többieknek is kitartást, és jó pihenést most!
Remélem elolvassátok!

Rami írta...

Sziasztok!
Azt hittem este megvárom a beszámolót,de nem sikerült,kidőltem...de remélem érthető, osztálytalálkozó ,3 óra alvás után ez megbocsájtható...Ma reggel elolvastam és megnéztem a képeket,nagyon ügyesek vagytok.További szerencsés tekerést és jó utat.Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Puszi,Budapestről.

Unknown írta...

Gratulálok mindenkinek, különösen a kezdőknek, akik között a fiam is ott van, Hajrá Sanya!!!

gyszabo írta...

Szerencsések vagytok erősen a kiváló magánszakácsotokkal(fogyókúrázók inkább ne nézegessék késő este a képeket,mert nagy a kísértés)
Szép napot és vigyázzatok magatokra,továbbra is figyelmesen,"tisztelettudóan" tekerjetek.

Névtelen írta...

A héten MUSZÁLY rántott sajtot készítsek én is!!! Hajrá csapat, köszönjük az üzeneteket.